KwadrO Tongeren showroom

KwadrO ramen en deuren Tongeren-Borgloon

KwadrO ramen en deuren Tongeren-Borgloon
KwadrO ramen en deuren Tongeren-Borgloon
Luikersteenweg 186
3700 Tongeren
">
Luikersteenweg 186
Tongeren 3700
Openingsuren
maandag: Op afspraak
dinsdag: Gesloten
woensdag: 10:00-18:00
donderdag: 14:00-18:00
vrijdag: 10:00-18:00
zaterdag: 10:00-16:00
zondag: Gesloten

Gesloten op feestdagen

Wij zullen van 12/04 tot en met 21/04 gesloten zijn.

Buiten de openingsuren steeds geopend op afspraak.

Kies een andere showroom

Onze vakmannen staan tot je dienst

Charles Dupain

Toonzaalverantwoordelijke
charles.dupain@kwadro.be

Marijn Petry

Sigrid Missotten

Raymond Drenth

Wat klanten zeggen over KwadrO Tongeren-Borgloon 

In Tongeren maken we klanten tevreden met onze uitstekende service en kwaliteit. Dat zie je terug in de Trustpilot-beoordelingen. Kom langs in onze showroom en laat je inspireren! 

Groepsfoto | KwadrO Tongeren

De vijf K's van KwadrO Tongeren-Borgloon

  1. Klantgerichtheid: Na een analyse van jouw wensen, hier in onze showroom of bij je thuis, bezorgen wij jou een advies op maat en een persoonlijke offerte.
  2. Kwaliteit: Constante en doorgedreven ontwikkeling zorgen ervoor dat onze producten tot de beste van de markt behoren.
  3. Kennis: Jouw aangekochte goederen worden door bouwkundige ingenieurs opgemeten en speciaal voor jou op maat gemaakt.
  4. Kunde: Onze eigen plaatsingsploegen met meer dan 15 jaar ervaring plaatsen en werken jouw goederen vakkundig af.
  5. Klanttevredenheid: KwadrO vindt jouw tevredenheid zeer belangrijk. Onze 12 maanden gratis na-service en garantie tot 20 jaar zijn uniek in de sector.
Sigrid en Raymond van KwadrO Limburg

Maak kennis met Sigrid en Raymond van KwadrO Tongeren-Borgloon

Hebben jullie al kennisgemaakt met Sigrid Missotten en Raymond Drenth, de zaakvoerders van KwadrO Genk, Tongeren en Diest? De reporter van I love Hasselt trok eropuit om deze warme en gedreven mensen te leren kennen. Lees het artikel en ontdek hoe ramen en deuren hen samenbrachten, welke rol klant- en medewerkerstevredenheid voor hen speelt en wat hun toekomstdromen zijn.