Covid-19 update

Covid-19 update

Onze veilige aanpak van jouw project

Na regen komt zonneschijn

Het coronavirus houdt ons al sinds begin maart in de ban. 

Hopelijk is de persoonlijke impact tot nu voor jou beperkt gebleven, en ben jij en jouw naasten nog steeds in goede gezondheid. Want dat is en blijft het allerbelangrijkste.

Bij KwadrO zijn al enkele weken de werkzaamheden grotendeels stilgelegd. Enerzijds omdat het door de regering verboden was om onze showrooms te openen, bij klanten thuis langs te gaan (niet-essentieel beroep) of om in bewoonde huizen ramen en deuren te plaatsen. Maatregelen die ons werden opgelegd voor de bescherming van de gezondheid van onze medewerkers en klanten.

Nu kunnen we onze vreugde nog moeilijk onder stoelen of banken steken. Eindelijk zijn de vooruitzichten goed. De lucht begint op te klaren. In België neemt de kracht van het virus af, en de maatregelen worden versoepeld. 
De Veiligheidsraad heeft beslist dat vanaf 4 mei plaatsen van ramen en deuren in bewoonde woningen opnieuw mag. Sinds 11 mei mogen we opnieuw klanten ontvangen in onze showroom. Uiteraard met de nodige maatregelen om veilig te werken.

KwadrO, dat is vakmanschap, veilig dicht bij jou

De medewerkers van KwadrO staan te popelen om de werkzaamheden te hervatten. KwadrO is klaar om jou op een veilige manier te ontvangen en verder te servicen.

Reeds meer dan 16 jaar plaatst KwadrO ramen en deuren met passie, liefde en vakmanschap. En dat zullen we ook blijven doen, en in deze bijzondere tijden, met bijzondere aandacht voor jouw en onze veiligheid.

En daar zijn we helemaal klaar voor. Er zijn veilige maatregelingen getroffen in onze toonzaal en op onze werkplekken. Al onze medewerkers hebben een opleiding gekregen over het virus en de preventie voor Covid-19, een checklist met specifieke richtlijnen aangepast aan hun werkomstandigheden én een engagement ondertekend om dit alles ook nauwgezet te respecteren.

Wat betekent dit voor jou, als klant

Vooreerst, nogmaals bedankt voor je geduld, begrip en ook omdat je jouw woonproject aan ons hebt toevertrouwd, of het in overweging neemt om het te doen.

1. Heb je een offerte aangevraagd? Of wens je dit te doen?

Onze adviseurs hebben de opstart goed voorbereid. Heb je een offerte of informatie aangevraagd net voor of tijdens de lockdown, of wacht je al een tijdje om dit te doen, dan kan je nu een afspraak maken om jouw woondromen, of reeds gemaakt voorstel, te bespreken. Dit kan veilig in onze toonzaal, waar wij voorlopig enkel werken op afspraak. Maar dit kan indien gewenst ook bij jou thuis. Op voorhand maken we enkele praktische afspraken, leggen we onze maatregelen voor die wij zullen respecteren en die we ook van jou verwachten. Want natuurlijk wensen we elkaar veilig te ontmoeten.

2. Wacht je op een definitieve opmeting?

Werd jouw project al aan ons toevertrouwd, maar moet de definitieve opmeting nog gebeuren? Jouw opmeting wordt zo snel mogelijk ingepland, en je wordt hiervoor zo snel mogelijk gecontacteerd. In de beginfase moeten een groot aantal opmetingen ingepland worden, maar wij doen ons uiterste best om jou zo vlot mogelijk te bedienen. Zodat jouw ramen en deuren zo snel mogelijk in productie kunnen genomen worden. Hou wel rekening met een kleine vertraging in de levertermijnen van uw ramen en deuren, want er is toch wat achterstand ontstaan in de productie-eenheden.

We komen voor de opmeting bij jou thuis, in je persoonlijke, veilige cocon. En dat beseffen we zeer goed. Daarom gaan we op voorhand enkele praktische afspraken maken, leggen we onze maatregelen voor die wij zullen respecteren en die we ook van jou verwachten. Want jouw en onze veiligheid is superbelangrijk.

3.  Wacht je op de plaatsing van je ramen en deuren?

Het plaatsen van ramen en deuren is opnieuw opgestart. Je mag verwachten dat jouw vooropgestelde plaatsingsdatum gemiddeld zo'n 5 à 6 weken vertraging zal hebben, de periode van de lockdown dus. Omdat de productie van buitenschrijnwerk ook enige tijd volledig stil lag, moeten we checken welke producten reeds leverbaar zijn en/of dringende projecten ook effectief snel kunnen gerealiseerd worden. Deze vertraging kan dan ook verschillend zijn van dossier tot dossier. We doen ons uiterste best om elke klant zo snel mogelijk verder te helpen. 

Omdat het hier om een interventie gaat bij jou thuis, geven we ook hier extra aandacht aan jouw en onze veiligheid. Onze monteurs hebben duidelijke richtlijnen gekregen, die jou ook zullen worden doorgestuurd. Het is zeker belangrijk dat je de richtlijnen naleest, en ook jouw bijdrage toepast op het moment van de plaatsing.

4. Wacht je op een afwerking van je ramen en deuren?

Bij KwadrO hebben we ervoor gezorgd dat alle werven grotendeels afgewerkt werden voor de Corona-sluiting. Sommige afwerkingen konden echter niet uitgevoerd worden omdat de materialen niet beschikbaar waren. Hiervoor geldt ook dat we eerst een inventarisatie moeten maken van de beschikbare goederen, vooraleer de afwerking ingepland kan worden.
Ook hiervoor nemen we zo snel mogelijk contact met jou op.

 

Bedankt 

Wij kijken er naar uit om verder te mogen werken aan jouw woondroom.
En bedankt om dit samen met ons op een veilige manier te doen.

En verder,
KwadrO wenst jou en je familie alle veiligheid en een goede gezondheid toe.

KwadrO, dat is vakmanschap, veilig dicht bij jou
 

Vraag een vrijblijvende offerte aan 

Kunnen wij je helpen met je nieuwe ramen en deuren?
Onze vakmannen staan tot je dienst om je te helpen.